środa, 28 września 2011

Małe zapasy :)

Cześć!
Dzisiaj zrobiłam z chłopakiem małe zapasy do robienia sushi... w Biedronce :) Teraz jest promocja azjatycka, są baaardzo tanie produkty do robienia sushi. Za wszystko zapłaciliśmy mniej niż 40zł!

Kliknijcie na zdjęcie, a się powiększy - będzie widać dokładnie napisy :)


Nie ma to jak własnoręcznie robione sushi! Nie dość że jest o wiele tańsze, to i radość sprawia samo robienie go. Nie dziwię się że w prawie każdym anime pokazane jest, jak wiele czasu spędza się w kuchni na przygotowaniu jedzenia! Robienie sushi to wręcz świetna zabawa, a efekty przynoszą wiele zadowolenia :) No i jest pyszne!

Druga notka dotycząca Wrocławia powinna pojawić się jutro :)

11 komentarzy:

  1. jakoś nie ufam biedronkowym 'azjatyckim' produktom ;p wolę zamówić od mojego ''sensei'' :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O kurde. mam biedronke przed domem a nic o tym nie wiem xd ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe, muszę kiedyś spróbowac, ale niewiem czy się odważe ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. tzn nie o to chodzi ;d . bo na kursie mi mówili jakie glony powinno się kupować i te co są dostępne po niskiej cenie i wszędzie to chińskie/koreańskie i one są gorsze, dlatego zamawiam ze stronki koreańskie ale ścinane są na górze jakoś a nie na dole (jak tamte) i je się lepiej zawija/nie kruszą się itd:)

    OdpowiedzUsuń
  5. nigdy nie jadłam sushi, musze sie w końcu odważyć :)
    kiedy zaczęła się ta promocja?

    OdpowiedzUsuń
  6. nic się na nich nie poradzi.. ;x

    OdpowiedzUsuń
  7. wroclaw-kocham
    zapraszam do mnie
    a ja napewno wpadne na nowa notke:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. Biedronkowe produkty są spoko :D
    Zapraszam Cię serdecznie do mnie na konkurs, w którym do wygrania są bony na buty ze sklepu Merg.pl ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. muszę zakupić takie zapasy! ;D nawet nie wiedziałam, ze w Biedronce są takie rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń