wtorek, 9 sierpnia 2011

Zdałam!

Cześć!

Dzisiaj miałam stresujący poranek, bo miałam egzamin z teorii na prawko ;) Strasznie się denerwowałam, a w ostatnim tygodniu całe wieczory poświęcałam na robienie testów. Na szczęście opłaciło mi się to - 18/18! :D





Jako, że zapisałam się osobno na teorię, a osobno na praktykę, to mam praktyczny za tydzień w środę! Boże... nie wyobrażam sobie tego! Chyba jakichś leków uspokajających się nałykam, albo coś... straszne, wsiąść do samochodu i pokazać, że umie się jeździć, obcemu człowiekowi, który w zasadzie czeka na najmniejszy błąd, żeby udupić. No ale nic :) nie poddaję się :) pierwsze koty za płoty, jak nie zdam za pierwszym to kolejny będzie przecież! (choć marzę, żeby zdać za 1)




A teraz odpoczywam - dzisiaj zacznę robić coś przyjemnego, koniec z testami!

22 komentarze:

  1. Gratulacje ;) Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. tak, dlatego zrobiłam to zdjęcie ^^
    gratulacje i dodaję do obserwujących :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i życzę powodzenia na praktycznym :)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratulacje i powodzenia na jeździe ;D
    nom niestety zawsze smutne rzeczy są prawdziwe..

    OdpowiedzUsuń
  5. brawo! nie mów mi nawet o wewnętrznym, też się boję O.O

    OdpowiedzUsuń
  6. Bo policja zabiła chłopaka, i rodzina napisała na facebooku, i gangi zaczęły demolować miasto..

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia, ja mam jeszcze 5 godzin jazd i też będe musiała zdawać ;OO

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję Ci serdecznie!!! :*

    OdpowiedzUsuń
  9. gratulacje:) ja niedługo się biorę za prawo jazdy i szczerze powiedziawszy trochę się boję

    OdpowiedzUsuń
  10. gratulacje!
    I trzymam kciuki za praktyczny :)

    http://katia-blog-katia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. No chyba można xD Też byłam zdziwiona i trochę bolało

    OdpowiedzUsuń
  12. Dasz rade; )
    ja zdałam za jazde 2 razem niestety ;)

    OdpowiedzUsuń