piątek, 5 sierpnia 2011

Łupy znad morza!

Hej!
Nad morzem kupiłam sobie dwie rzeczy, jedną, bo była tania i może być przydatna, a drugą, bo zakochałam się w niej od pierwszego wejrzenia!


Tutaj moja miłość - śliczne tenisówki za 29zł ze straganu :) Są wygodne, nie śmierdzą żadną gumą i innymi typowymi dla chińskich tenisówek smrodkami, biegałam w nich cały dzień bez skarpetek, bo nie pasują do nich żadne i są idealne! Tutaj akurat sznurówki wywleczone na zewnątrz, ale normalnie chowam je do środka i wtedy stopa w ogóle wydaje się drobna i malutka :) 




Prawda, że wakacyjne?

Druga rzecz to turkusowy cienki pasek za 4,99zl! Żal było mi go nie wziąć, bo może mi się przydać do ożywienia jakiegoś stroju ;)





Co sądzicie o tych łupach?
Lecę się uczyć teorii na prawko, bo we wtorek mam egzamin :O

7 komentarzy:

  1. bardzo ładne tenisówki :):**
    pozdrawiam ;D
    zapraszam do mnie, będzie mi miło jak wpadniesz :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne tenisówki :) Ja do takich butów zazwyczaj zakładam stopki takie jak do balerinek. Jest wygodnie i ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tenisówki są genialne < 3
    dziękuje bardzo i zapraszam ponownie (nowa notka!)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne łupy, pozazdrościć i tenisówek i paska, zwłaszcza za taką cenę ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. wspaniałe tenisówki, sama jakiś szukam ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. buty bardzo fajne:)
    zapraszam do mnie,nowa notka:*

    OdpowiedzUsuń