wtorek, 30 sierpnia 2011

Sweet tea.

Hello!

Wybaczcie, że ostatnio tak mało piszę. Sądzę, że jak za miesiąc skończą się wakacje, to będę więcej pisać, pomimo tego, że będę miała mniej wolnego czasu ;) Powoli nadchodzi już jesień, czujecie? Te słoneczne promienie już nie są letnie, tylko właśnie takie jesienne - chłodne wieczory, poranki, wiatr... niedługo liście na drzewach zaczną żółknąć...

Ostatnio odwiedziłam z moim chłopakiem jego dziadków, a wieczorem wybraliśmy się do galerii i dostałam od niego coś przesłodkiego! 



 Tutaj 2w1! Zajmuje mniej miejsca ;)



Haha, prawda, że przeurocze? ^^ Zakochałam się w nim od pierwszego wejrzenia!
Przyda się na długie jesiennie wieczory pod kocykiem z herbatką :) 

18 komentarzy:

  1. świetne! :)
    zapraszam do mnie, będzie mi miło jak wpadniesz :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaa, cudowny <3 chcęchcechcę :D

    Po 8 zł. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli chcesz, zapraszam Cię serdecznie na moje rozdanie. Nagrodą jest dowolny kosmetyk ze sklepu Crafterie :))

    OdpowiedzUsuń
  4. uroczy prezent :)

    czysiek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. słodka filiżaneczka :) wypiłabym teraz taką herbatkę z takiej filiżanki :D a tak wg to fajny blog,więc dodaję do obserwowanych i zapraszam Cię do mnie :) Pzdr.

    OdpowiedzUsuń
  6. No i trzeba sobie z tym jakos radzic :(

    OdpowiedzUsuń
  7. faktycznie urocze ;)

    a co do kuponów: mnie taka ilość też chyba raczej by przytłoczyła, niż ucieszyła, wszystko trzeba dawkować z umiarem ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy blog i ładne zdjęcia ! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. możliwe, ja biorę dodatkowo jakieś witaminki. Ale widzę różnicę np w klasie na tablicach czasem nie mogłam się doczytać, a teraz lajcik ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Urocze, nawet bardzo ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie- będzie mi jeszcze milej, gdy dodasz mojego bloga do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  11. aaaa, uwielbiam takie gadżeciki! jest po prostu pięęęękny!

    OdpowiedzUsuń