wtorek, 23 sierpnia 2011

Plany!

Cześć!
Ostatnio mały zastój tutaj u mnie, a to dlatego, że nie miałam czasu robić fotek, a po drugie strasznie mnie oczy bolały i odpoczywałam od kompa troszkę ;) Niedługo wrzesień, kiedyś bym się martwiła, ale aktualnie mam jeszcze właśnie calutki wrzesień wolny! I dopiero na studia... Przyznam się Wam, że już się troszkę stęskniłam za nauką, zajęciem jakimś - pewnie w grudniu/styczniu przeklnę siebie za te słowa, ale... od maja mam wolne więc już troszkę mi brakuje jakiegoś zorganizowania narzuconego z góry, haha!
Ale mam jeszcze dużo planów do zrealizowania! W tym tygodniu chociażby :) Dlatego mam nadzieję, że będę miała dla Was nową porcję zdjęć!





Póki co wiem, że jeden plan na wakacje mi się nie udał - nie znalazłam żadnej pracy, pomimo rozniesienia 30 cv.... A tak chciałam odłożyć sobie zarobione pieniądze na netbooka, o którym marzę! Trudno... będę odkładać dłużej, bo tak to praca załatwiłaby mi go chociaż w połowie z góry... 

Ale nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło - odpocznę sobie ;) i wykorzystam taką piękną pogodę, jaka u nas w końcu zawitała!

Dobranoc!

2 komentarze:

  1. ja też te wakacje wiekszości spedzam w domu :D
    zapraszam do mnie, będzie mi miło jak wpadniesz :D

    OdpowiedzUsuń
  2. też w tym roku planowałam pójść do pracy, jednak nic z tego nie wyszło, więc plus jest tylko taki, że sobie odpoczęłam ;d

    zapraszam

    OdpowiedzUsuń