sobota, 13 sierpnia 2011

Łowy z sh!

Hej!

Dzisiaj wstałam trochę wcześniej, obskoczyłam z mamą dwa lumpeksy i jestem w szoku - pomimo, ze to ostatni dzień, gdy wszystko jest po 7zł/kg, znalazłam coś idealnego dla siebie :) Można rzec - jak na ostatni dzień to się obłowiłam! Oto moje łupy!



T-shirt z nadrukiem :)


Wzięłam to, bo mi się podobał nadruk i kolor. Nie za bardzo wiem, jak to nosić, chyba do obcisłego topu pod spodem? Jakieś sugestie?


Tuniczka :) Ładnie się układa na ciele, jest dłuższa, ładnie eksponuje biust :)



Spodnie, które musiałam mieć! Są idealne, obcisłe, rurki :) Wybaczcie, ale trochę brudne lustro ojciec w pokoju ma ^^ Zaraz będę sprzątać, więc te plamki znikną ^^

Za wszystko dałam łącznie... taaak... 5zł!

Czujecie?
Dlatego kocham sh!

21 komentarzy:

  1. Wspaniałe rzeczy kupiłaś za tak małą cenę. Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. koszulka i drugie cacko mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ciekawe te łupy ;) mnie najbardziej podoba sie ta bluzeczka w kwiaty ;) połączyłabym ją z rurkami + szpile + loki, na punkcie których mam ostatnio bzika ;P przy okazji zapraszm Cie do mnie na http://californiavenus.blogspot.com - otwarcie już wkrótce ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. jej ale tanio! :D
    i naprawde fajne rzeczy! :D
    zapraszam do mnie, będzie mi miło jak wpadniesz :D
    Pozdrawiam Iloncia. :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne rzeczy.
    Najbardziej podoba mi się pierwsza bluzka.
    Jest prosta, ale ma w sobie coś fajnego ;))
    Zapraszam na mojego bloga:
    katarzyna93.blogspot.com
    ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie cudowne łupy! I za całość 5 zł ? Kocham sh! I muszę się niedługo wybrać do jakiegoś ;)
    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. 5 zł!? WOW!
    dziękuje i zapraszam ponownie (nowy post!)

    OdpowiedzUsuń
  8. no to się opłacało!
    U mnie w lumpeksach nic ciekawego nie ma. -.-

    OdpowiedzUsuń
  9. musisz znaleźc po prostu odpiowiedni . zobacz z maybelina ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna ta pierwsza koszulka:)

    OdpowiedzUsuń
  11. też je kocham ide w srode musze natrafic na conversy bo dostawa jest .

    OdpowiedzUsuń
  12. super rzeczy ! ;)
    odp. ; ojej nie wiem jak mogłam się tak pomylić ale dziwne , że mam już ponad 1600 wejść a nikt nie zwrócił uwagi ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. taak przecież są wakacje to nie myślę ;p . oczywiście , że się nie gniewam tylko cieszę ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. wow... 5 zł i takie świetne nabytki ;p

    U mnie nowa notka :)
    Zapraszam do czytania i komentowania ;)

    www.show-me-your-emotions.blogspot.com

    xox kate

    OdpowiedzUsuń
  15. T-shirt najlepszy :)Świetne rzeczy upolowałaś!

    OdpowiedzUsuń
  16. Hehe no tam też planuję;) pozdrawiam
    messrose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń