poniedziałek, 8 sierpnia 2011

Mniam!

Witam!
Jestem fanką wszelkich stron z promocjami - ich nazw nie będę wymieniać, żeby nie robić reklamy :) Jednak myślę, że wiecie, o co chodzi. Ostatnio kupiłam z moim chłopakiem dwa vouchery - każdy po 4zł, o wartości 10zł do wydania w kawiarni. Naszej ulubionej na dodatek :) Uwielbiam wszelkie słodkości!


 Tak się dzisiaj opchałam tym deserem, że aż mi się za słodko zrobiło...

I tak gratis widok z okna z mieszkania mojego chłopaka :) 



Foto nieprzerabiane, daję je tutaj takie, jakie było pstryknięte!
A teraz zmykam spać. Jutro mam trochę rzeczy do roboty. Dobranoc!

8 komentarzy:

  1. uwielbiam te strony, którym nie chciałaś robić reklamy! ;) właśnie za te vouchery raz na jakiś czas objadam się sushi aż po koniuszki uszu, normalnie nie byłoby mnie stać na takie ilości tego jedzenia, jakie jestem w stanie pochłonąć :) poza ty ostatnio wyhaczyłam tę świetną promocję na kosmetyki yves rocher... no po prostu bajka! co byśmy zrobiły bez tych kuponów promocyjnych...

    OdpowiedzUsuń
  2. pysznie tio wyglada :D
    ładny widok :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mniam..to musi być pyszne ;D Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pyszności, oj, pyszności :) mniam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Apetyczny deser, a ten widok jest piękny. Pozdrawiam^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyznaczyłam Cię do nominacji The Make Up Blogger Award . Więcej znajdziesz na stronie http://something-from-life.blogspot.com/2011/08/make-up-blogger-award.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie szperałam po takich stronach, jak chcesz to możesz podesłać kilka linków, np. na maila galdranorn@wp.pl. Byłabym naprawdę bardzo wdzięczna ^^

    Deser wygląda pysznie <3

    OdpowiedzUsuń