poniedziałek, 8 sierpnia 2011

Mały przerywnik :)

Cześć!

Ostatnio zostałam nominowana do aż trzech zabaw blogowych, do których jakoś nie mogę się zebrać. Pierwsza - jak mieszkają moje kosmetyki (nie mogłam się zebrać, bo mam w nich straszny burdel!), druga - siedem rzeczy o mnie, trzecia - siedem rzeczy o moim makijażu... Dlatego niedługo się zepnę i odpowiem na wszystkie zabawy :) Poproszę o cierpliwość!






Przy okazji mam pytanie - czego oczekujecie po moim blogu? Czy odpowiada Wam on taki, jaki jest? Czy mam coś zmienić? Chcielibyście coś przeczytać, zobaczyć, na jakiś konkretny temat? Czekam na Wasze sugestie!

3 komentarze:

  1. Gratuluję nominacji ;) Twój blog jest świetny ;) Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. mi sie wydaje zebyś dodawała swoje nowe zakupione nabytki, outfity, kosmetyki moze jakaś recenzja?

    OdpowiedzUsuń
  3. ta za 199zl jest boska, ale skoro może się popruć po 1 imprezie, to chyba nie warto...

    OdpowiedzUsuń