czwartek, 18 sierpnia 2011

Jestem kierowcą! ;)

Cześć!

Wczoraj nie miałam czasu napisać, ponieważ cały dzień miałam zalatany i strasznie stresujący. Miałam egzamin na prawo jazdy! Szczerze mówiąc, to bardziej stresujące niż matura. Przynajmniej dla mnie takie było. Sama atmosfera w środku wordu... okropna. Każdy zestresowany, nikt nie wie o której wchodzi, co kiedy i jak. Miałam 1,5h później egzamin niż miałam mieć... myślałam, że tam już wykituję! W końcu usłyszałam swoje imię i nazwisko przez głośnik. Poszłam na plac manewrowy i od kiedy wsiadłam w samochód, stres totalnie mi odszedł. Skupiłam się na tym, by wszystko robić jak najlepiej! 

Plac zaliczyłam bezproblemowo, choć tyle razy słyszałam jak to wiele osób oblewa na łuku... Wyjechałam na miasto, czułam, jak wali mi serce w piersi. Nawet nie wiedziałam, kiedy minęło 30 minut. Bałam się, że wrócimy do wordu a egzaminator powie mi, że niestety, ale nie może mi czegoś zaliczyć ;)

Ale tak nie było!

Zatrzymałam się pod wordem, a egzaminator powiedział mi, że takich właśnie kierowców brakuje na drogach, jeżdżę z iście niemiecką kulturą i życzy mi powodzenia jako kierowcy :) Myślałam, że go uściskam ze szczęścia! Ha!

Za pierwszym razem! Jestem z siebie taka zadowolona ^^ 




A tutaj moja karta egzaminacyjna!


Wiem, że jest cień, ale robiłam zdjęcie wieczorem i nie chciało mi się bawić z nim ;)
Jestem taka szczęśliwa!

10 komentarzy:

  1. Gratuluję Ci! :D
    zapraszam do mnie, będzie mi miło jak wpadniesz :D

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję ! ; )
    ja mam jeszcze trochę czasu do prawa jazdy, jakieś 2 lata, ale chciałabym jak najszybciej jeździć już samochodem ;]
    także zazdroszczę.
    zapraszam do siebie
    http://joanna-ciechacka-cieszkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje! Rzadko, naprawdę rzadko się to zdarza ;)
    Zapraszam do mnie, jeśli masz ochotę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję ;) mi też udało się za pierwszym razem, emocje były podobne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje!
    Ja mam jeszcze ten mega stresujący dzień przed sobą =)

    OdpowiedzUsuń