czwartek, 11 sierpnia 2011

Dzień lenia zaowocował!

Cześć!

Dzisiaj miałam taki dzień lenia, że oprócz porannej wizyty u fryzjera w celu podcięcia końcówek nie wybierałam się nigdzie :) Siedziałam w domu, czytałam sobie książkę, obejrzałam film... no i upiekłam najłatwiejsze babeczki pod słońcem, przy okazji są bardzo smaczne - robię je od jakichś 2 lat, znikają dosłownie w 2 dni :)





Jestem fanką szybkiego pieczenia - w łatwy sposób możemy wyczarować coś słodkiego i bardzo smacznego. Wystarczy dodać składniki i nie ma szans na niepowodzenie! Bo tak odnośnie niepowodzeń w pieczeniu...




To są moje ostatnie ciasteczka jakie piekłam z koleżanką :) Miały wyglądać tak:





Uroczo, co nie? Najlepsze, że wszystko zrobiłyśmy wg przepisu, ona bardzo dobrze piecze, zawsze wszystko jej wychodzi, wiec nie wiem, skąd ten koszmarny widok :O kilkanaście ciasteczek stało się jednym plackiem...

Dlatego mimo wszystko trzymam się moich babeczek!




Mniam!

11 komentarzy:

  1. Dzisiaj muszę zrobić te babeczki! Koniecznie ;) Dziękuję za natchnienie ;D
    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. kocham robić te babeczki :D
    zapraszam do mnie, będzie mi miło jak wpadniesz :D

    OdpowiedzUsuń
  3. mam plan upiec kuzynowi na imieniny babeczki mysle ze sie nie otruje :D

    OdpowiedzUsuń
  4. wczoraj też takie kupiłam :D już 2 razy piekłam, ale mam nadzieje, że za 3 w końcu wyjdą porządne :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć! Na samym początku przepraszam za spam, bo wiem że to nic miłego...Zapraszam Cie jednak na bloga mojej koleżanki Cieszki - http://joanna-ciechacka-cieszkaa.blogspot.com/ Ten blog jest naprawdę świetny, sama go uwielbiam a niewiele osób o nim wie. Zanim zignorujesz mój komentarz wejdź i chociaż zerknij czy opłaca się obserwować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć! Na samym początku przepraszam za spam, bo wiem że to nic miłego...Zapraszam Cie jednak na bloga mojej koleżanki Cieszki - http://joanna-ciechacka-cieszkaa.blogspot.com/ Ten blog jest naprawdę świetny, sama go uwielbiam a niewiele osób o nim wie. Zanim zignorujesz mój komentarz wejdź i chociaż zerknij czy opłaca się obserwować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnia babeczka wygląda przepysznie :))
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    katarzyna93.blogspot.com
    :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Zależy od wielkości. Ja taką 1 średnią kupiłam za 2.50zł ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham babeczki ale wolę je robić z własnych produktów niż z tej chemii ;p No u mnie też były chmury dlatego musiałam wyjechać trochę poza miasto ;p

    OdpowiedzUsuń