sobota, 2 lipca 2011

Własnoręczne sushi.

Hej!
Wczoraj kupiłam z moim chłopakiem zestaw sushi w Carrefourze. Dostrzegłam go tydzień temu ;) Był dość tani, bo 30zł, w środku wszystkie potrzebne składniki oprócz ryby i dodatków. Jedno opakowanie wystarcza na 4 rolki sushi, a z każdej rolki wychodzi 8 sztuk. Czyli za 30zł mamy 32 sztuki sushi! To bardzo tanio, bo ja za 6 sztuk płaciłam w barze 18zł...

 




Nie było takie trudne do zrobienia, nie wyszło nam idealnie równo, ale przecież to był pierwszy raz, więc i tak super, że smakowało tak samo jak w barze i nie rozwalało się :) Jednak mój chłopak zjadł aż 6 kawałków, a ja tylko połowę jednego... jakoś nie miałam ochoty, odrzucał mnie wczoraj zapach nori! :( Ale przynajmniej fajnie się robiło! My sushi robimy z paluszkami krabowymi, bo do surowej ryby na razie się nie przekonaliśmy - ale próbowaliśmy, żeby nie było. Z łososiem i tuńczykiem ;)







Jestem wymęczona, bo siedzieliśmy wczoraj do 3 - lecę posprzątać i poczytać książkę.
Wieczorem jeszcze coś napiszę, bo mam dzisiaj jeszcze jedną rzecz do powiedzenia ;)

PS. Przepraszam za prześwietlone zdjęcia, ale były robione z lampą błyskową - brak naturalnego światła.

7 komentarzy:

  1. uwielbiam sushi :) my z chłopakiem czyhamy na promocje na grouponie i od czasu do czasu, jak te promocje się pojawiają, robimy sobie mega wyżerkę ;) btw, gratuluję świetnie zdanej matury! słyszałam, że w tym roku była trudna.

    OdpowiedzUsuń
  2. oo to rzeczywiście tanio :)
    Zapraszam do mnie, będzie mi miło jak wpadniesz :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jeszcze nigdy nie jadłam : ) xd
    Smakowicie wygląda ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. no ja tak czy siak wygląda pysznie :D dzięki ale to nie moja robota tylko dziewczyny z www.plapart.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. http://dudoslawne.blogspot.com/ zapraszam + obsewuje ; *

    OdpowiedzUsuń
  6. jaką książke czytasz ? :D

    OdpowiedzUsuń