poniedziałek, 11 lipca 2011

Urodziny.

Cześć!
Dzisiaj miałam urodziny :) Skończyłam 19 lat. Jak ten czas szybko leci... pomijając fakt, że dalej wyglądam jak 15latka, to już niedługo przestanę być nastolatką... może to i lepiej :p Dzień spędziłam bardzo miło, najpierw z mamą i babcią, a potem z chłopakiem, który zasypał mnie toną prezentów :) ten człowiek nie zna umiaru! A potem poszliśmy na tortillę, i do kina na Transformers 3d - polecam, bardzo fajny i efekty 3d świetne, a nie jak w niektórych filmach - tylko napisy w trójwymiarze...





Jak wyrazicie chęć zobaczenia prezentów to mogę Wam je pokazać :)

13 komentarzy:

  1. wszystkiego najlepszego!:*
    pokaz prezenty!:)


    dziekuje
    pozdrawiaMademoisellePoisson

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkiego najlepszego piekna ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. 100 lat!

    pochwal się prezentami ! :)


    :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wiem, ze spoznione ale wszystkiego najlepszego:)

    OdpowiedzUsuń
  5. jeżeli byłabym w pobliżu tego sklepu to nie byłoby problemu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Łups, spóźniłam się o jeden dzień! Wybaczysz :)? Wszystkiego, co sobie zamarzysz- aby Ci się spełniło!
    A prezenty chcemy, chcemy zobaczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. to wszystkiego najlepszego ! SPÓŹNIONE ALE TO CO ;D
    zazdroszczę ;p taki chłopak to skarb ;>

    OdpowiedzUsuń
  8. Stoo Lat; *

    zapraszam xd
    http://bialystoklife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. spełnienia marzeń w takim razie życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Życzę wszystkiego najlepszego :) Dużo szczęścia, zdrowia i miłości. A szczególnie spełnienia marzeń :)
    Niestety to troszkę spóźnione życzenia, ale myslę, że mi wybaczysz ;)

    Z chęcią zobaczę Twoje prezenty :)
    Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. sto lat!! ;]

    ja skończyłam niedawno 17 a podobno wyglądam na 14!

    OdpowiedzUsuń