piątek, 22 lipca 2011

Łupy z Auchana!

Hej!

Czasami nie doceniamy hipermarketów. A przecież w nich czasami też można znaleźć ciuszki! Jakieś 2 tygodnie temu wybrałam się do Auchana i kupiłam dwie rzeczy za łączną sumę... 21zł! 



  

Bluzeczka za 6zł! Jest wygodna, odpowiednio długa, przewiewna i podoba mi się jej kolor :)


Koszula za... 15zł! W zestawie był mini pleciony paseczek, można ją nim przepasać :)


Przy dekolcie ma ładny mini-żabocik.


Łączka.

Nie byłam co do niej przekonana, ale w końcu się na nią zdecydowałam. Jeszcze jej nie nosiłam, bo póki co były upały, ale chyba niedługo zacznę, bo pogoda jest iście październikowa...

9 komentarzy:

  1. Podoba mi się wzorek na koszuli, ładne, delikatne kwiatki.

    Co do twojego komentarza, dziękuję za opinię. Co do butów, chodziłam w całych czarnych po dworze i faktycznie wyglądało to lepiej. Jak wróciłam do domu przebrałam się w tenisówki i później już w nich robiłam zdjęcia. Nie chciało mi się przebierać :D

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładne :)
    zapraszam do mnie będzie mi miło jak wpadniesz :D

    OdpowiedzUsuń
  3. I dobrze ,że się zdecydowałaś bo sliczna jest ta koszula;]

    OdpowiedzUsuń
  4. No, koszula sliczna ;)
    U mnie nowa notka, zapraszam jeśli masz ochotę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też! Kiedyś to były bajki... a teraz jak widze te wszystkie ben 10 itp to aż mnie nosi... wrrr


    zapraszam na is-charlie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń