czwartek, 21 lipca 2011

Ulewa.

Witam :)

Dzisiaj wieczorem przy powrocie do domu złapała mnie taka ulewa, że poczułam się, jakby ktoś mnie oblał wiadrem wody! Dosłownie ;) od razu zawinęłam włosy w ręcznik, siebie w szlafroczek i przysnęłam, skutkiem czego jest to, że teraz będę siedzieć do 2... 



Po powrocie :D Ściekała mi woda z włosów, a spodnie przykleiły się do nóg!


Na zdjęciach widać fragment bluzki, i właśnie mi się przypomniało, że miałam Wam pokazać moje wyprzedażowo-auchanowe łupy. Jutro więc porobię zdjęcia i zobaczycie, co kupiłam już jakieś 2 tygodnie temu...(skleroza?)
 
Tak poza tym znaleźliśmy domek! Jedziemy nad morze od 30 lipca do 3 sierpnia :) Mam nadzieję, że pogoda dopisze! Chciałabym chociaż 2 dni poleżeć na plaży, a nawet wypluskać się w naszym zimnym morzu :) bo do łażenia po straganach i na imprezy niepotrzebny jest upał, byleby nie padało!

9 komentarzy:

  1. snie te ulewy ;DD
    zapraszam do mnie, bedzie mi miło jak wpadniesz /;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie też wczoraj zlało, byłam mokra jak po kąpieli. :d

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuje za Twoje słowa otuchy :))))


    zapraszam na is-charlie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję znalezienia domku :)

    ehh, non stop pada, masakra z tą pogodą...

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna bluzka :D
    Zapraszam http://onelovenefretari.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nawet w H&M są? O, nie wiedzialam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. mnie jeszcze zadna ulewa nie zlapala :D

    OdpowiedzUsuń
  8. mam dośc takich wakacji ;<

    OdpowiedzUsuń
  9. Wykorzystałam te drugioe paski to manicure, bo jak kupujesz zestaw to mas zte cięte na okrągło i te na trójkąt i ja właśnie wykorzystałam te na trójkąt xd najpierw pomalowałam pomaranczowym po przyklejałam paski i na to róż xd tylko trochę mi się poobrywał ten pomarańcz i musiałam to jakoś wypełnic ;D

    OdpowiedzUsuń