sobota, 2 lipca 2011

Tortilla z krewetkami.

Witam po raz drugi :)
Wczoraj byłam na nocy wyprzedaży w Focus Mall u mnie w mieście. Niestety, 4 z kolei noc wyprzedaży była już totalnym nieporozumieniem. Na pierwszej nocy - 1,5 roku temu - wszystkie sklepy miały bardzo korzystne zniżki. Niestety teraz już się wycwanili i wiedzą, że ludzie kupują z racji bycia na nocy wyprzedaży. Np. w New Yorkerze była zniżka jedynie na stroje kąpielowe i okulary przeciwsłoneczne, ale ludzie kupowali miliard innych rzeczy. Ja znalazłam śliczna biżuterię w C&A - ale wyprzedaż ogólna, a nie tylko na nocy, więc wybiorę się tam bez kilometrowej kolejki i kupię sobie :) Na pewno Wam pokażę!



Za to chciałabym Wam polecić coś naprawdę pysznego - kupiłam w Mc Donalds tortillę z krewetkami królewskimi... Była to najlepsza rzecz, jaką kiedykolwiek tam zjadłam. Naprawdę! Aż mi ślinka napływa do ust, gdy o niej pomyślę...






 Także spróbujcie, jeśli możecie - nie zawiedziecie się :) Mac w końcu wprowadził coś naprawdę zaskakującego smakiem ;)

11 komentarzy:

  1. A no właśnie bałam się jej spróbować, zjadłam tą miodowo musztardową :) Też była pyszna !

    OdpowiedzUsuń
  2. Mmm akurat głodna jestem xD

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam to ostatnio zjeść, następnym razem sobie sprawię ;) pewnie napiszę jak smakowało ;)

    a co do łupów to myślę że wieszaki i świeczki nie są ciekawe xd ale o innym wspomnę niedługo

    OdpowiedzUsuń
  4. do mac'a chodze tylko na lody i shake'a czekoladowego

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubię krewetek ;/ Fajnie tutaj, obserwuję i będę wpadać. Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzeba będzie spróbować x]

    OdpowiedzUsuń