sobota, 9 lipca 2011

Prezenty.

Cześć!
Dzisiaj spotkałam się z koleżanką, dostałam od niej urodzinowe prezenty :) Jednak jeszcze nie mam urodzin, po prostu ona wyjeżdża kiedy akurat będę je miała. Miło, że ktoś o mnie pamiętał tak o, bez przymusu, bez przypominania :) Dobrze mieć przyjaciół i pogadać z nimi o wszystkim!


Dostałam śliczne prezenty :) Bardzo lubię takie rzeczy do kąpieli, nigdy ich sobie sama nie kupuję, bo mi szkoda kasy, ale je uwielbiam! A zwłaszcza cudowne zapachy.





Ten puder pachnie jak kaszka dla dzieci, albo coś bardzo słodkiego... kocham takie zapachy!


I sól do kąpieli :)

Dobranoc!

2 komentarze:

  1. Miałam ten puder i z tego co pamiętam to bardzo podobał mi się jego zapach :)
    Nami

    OdpowiedzUsuń
  2. oo ciekawa jestem tego pudru ^^ :)

    OdpowiedzUsuń