poniedziałek, 25 lipca 2011

Maseczka-cud.

Hej!

Dzisiaj chciałam Wam polecić świetną rzecz za małe pieniądze. Jest to peeling enzymatyczny + maseczka z Perfecty. W Rossmannie znajdziemy ją za 2,49zł. Mi ją poleciła koleżanka i stosuję ją od roku w miarę regularnie. Dlaczego? Bo jest cudowna!


Na noc nakładamy na twarz peeling enzymatyczny, który wchłania się w skórę niczym krem. Rano wstajemy i zmywamy twarz letnią wodą, i robimy to co zwykle, krem, makijaż, itd. W ten sam dzień powinno się zastosować drugą część specyfiku - maseczkę. Maseczkę nakłada się na 10 minut i potem zmywa się z twarzy, uprzednio masując ją kolistymi ruchami.

Proste, prawda?

Ja zostałam fanką peelingu. Jest to jedyna rzecz, która daje u mnie mocno zauważalny efekt. Skóra na drugi dzień jest zdrowsza, ładniejsza, nie błyszczy się i szybciej wchłania kosmetyki. Jest też miła i sprężysta. Na dodatek opakowanie wystarczy na 2-3 razy ;) Ja robię sobie tygodniową kurację tym peelingiem. Nakładam go co 3-4 dni, a jakieś czerwone krostki, i inne niespodzianki znikają przez niego jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki.

Dodam jeszcze, że moja koleżanka wyleczyła tym peelingiem dekolt - miała problemy z wyskakującymi pryszczami, nakładała go regularnie i... nie ma ich ;) 

Dla mnie jest doskonały, dlatego polecam go Wam. Za małą cenę dostajemy coś, co daje naprawdę świetne efekty! Jednakże ja nie mam mocnych problemów z cerą, czasami coś mi wyskoczy, dlatego nie wiem, jak się spisuje np. w walce z trądzikiem ;)

8 komentarzy:

  1. No to spróbuję ;) Ja ostatnio używałam maseczkę Siarkowa Moc też z Rossmanna, była beznadziejna. Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam o tym zestawie wiele i postanowiłam spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna :)

    zapraszam do mnie, będzie mi miło jak wpadniesz :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Stosowałam maseczkę perfecty z gruszką własnie na trądzik itp i do mnie ona nie przemawiała. Nie dość, że strasznie się ją zmywała, to ściągałą skórę i z wypryskami to praktycznie nic nie robiła ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. generalnie maseczki z perfecty mają bardzo dobre recenzje :) z mojej strony mogę polecić jeszcze maseczkę z sokiem aloesowym i drugą, z migdałami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. skoro tak piszesz, to ją wypróbuję :)! + masz świetny styl pisania.


    odwiedź&skomentuj mojego bloga, proszę<3
    http://jo-styleworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń