poniedziałek, 18 lipca 2011

Grill.

Cześć!
Korzystając z pogody, która niebawem ma się zepsuć, zrobiłam sobie dzisiaj z chłopakiem grilla :) Uwielbiam jedzenie z grilla, ale potem cała śmierdzę dymem! My jesteśmy fanami kaszanki i szaszłyków, więc dominowało to w dzisiejszym posiłku :)

 


Wczoraj za to byliśmy smażyć tyłki na miejskim kąpielisku. Woda taka zimna, że po 5 minutach zrobiłam się zielono-fioletowa!

I pożalę się Wam...
Wydzwanialiśmy dzisiaj prawie 3 godziny szukając kwatery nad morze, wszystko było pięknie, znaleźliśmy pokój, w idealnym miejscu, cudowna cena, świetny termin, a przy rezerwacji okazało się, że babka była przekonana, że chodzi nam o sierpień... tak więc - fajnie ;) Dalej jesteśmy bez domku! Ale jutro na pewno coś znajdziemy... (OBY)

12 komentarzy:

  1. Ja zrobiłam się głodna, patrząc na te zdjęcia ;) Mniam.

    Ciekawie prowadzisz bloga, ładnie piszesz (co się dla mnie cholernie liczy), wszystko pięknie uporządkowane, cudowny nagłówek. Bardzo mi się podoba, dodaję do obserwowanych.

    I pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oo jakie mniam , obyscie znalezli trzymma kciuki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. hmm nie lubię grilli, bo nie jem mięsa :>

    OdpowiedzUsuń
  4. ale to pysznie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ile jedzonka i pewnie pychota .:D zjadłabym tego szaszłyka .:DD Ja za to nie przepadam za kaszanką .;DD

    OdpowiedzUsuń
  6. No super, super, teraz tylko dni odliczam :) ;) też się cieszę. MMM, szaszłyczki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. powodzenia z szukaniem kwatery ;)
    jedzonko z grilla wygląda pysznie, dobra robota <3

    a sushi jem nie z surową rybą, ale z wędzoną (łosoś, mmm). surowej u nas nie ma co jeść, chyba że od specjalnych firm produkujących rybę do sushi... no ale nie odważyłam się jeszcze. a z surimi jest pyszne, to fakt <3

    OdpowiedzUsuń
  8. oo też bym coś zjadła xd

    OdpowiedzUsuń
  9. Mniam! < 3
    Na pewno coś znajdziecie ;)
    dziękuje i zapraszam ponownie ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. pysznie to wygląda :)
    powodzenia w szukaniu domku xD
    zapraszam do siebie :)
    o.

    OdpowiedzUsuń