środa, 13 lipca 2011

Gifts.

 Hej!
Chciałyście zobaczyć prezenty, więc dzisiaj porobiłam im fotki :) Muszę pochwalić mojego chłopaka, bo potrafi mnie słuchać i na każdą okazję dostaję to o czym marzyłam, co mi się podobało albo przyciągnęło moją uwagę! A to rzadkość u facetów :) Same zobaczcie, jakie babskie rzeczy mi kupił :) I nie dziwcie się, bo on nigdy nie ma umiaru i nie umie się zdecydować na jedną albo dwie konkretne rzeczy!



 Kocham je! Mogłabym je jeść i jeść... ale zawsze jem po jednej na dzień, jak dostanę ;)


Skarbonka z dinusiem ^^ każde imię ma swojego własnego!


Ciekawa jestem tych naklejek!


Jak myślicie, co to?


Pudełeczko-kuferek :) Jeszcze nie wiem co będę w nim trzymać.

 

Wisiorek jest dłuuugi i ślicznie się mieni :)

Idę chyba spać, bo jest burza i widziałam, że na połowie ulicy wysiadł prąd, więc trochę się boję że mi też wysiądzie i nie trafię do łóżka :D 
Dobranoc!

10 komentarzy:

  1. śliczne prezenty, pozazdrościć <3

    OdpowiedzUsuń
  2. super blog
    obserwuje i licze na to samo

    OdpowiedzUsuń
  3. suoer prezenty!uwielbiam lindt!

    dziekuje bardzo i pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak więc trzymam kciuki za nas obie ;*
    co zamierzasz studiować?;>

    OdpowiedzUsuń
  5. oMG!!! Pyszne są te cuuukierki <333
    +fajne prezenty ja dostałam duuużo kosmetyków xD
    pozdrawiam
    Alisoon ;)

    http://allforalis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wycinali mi woreczek zolciowy. Jezu, jak ja kocham te cukerki Lindt- kiedy bylam raz na promocji (w pracy) jedna hostessa rozdawala je ludziom w ramach degustacji i podobno ktos z pracownikow ukradl jej ich caly karton z magazynu, jaaa :D wszyscy je kochaja :D
    u mnie nowa notka, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. same słodkie prezenty :) najbardziej podoba mi się kuferek - idealny na lakiery do paznokci na przykład ;)

    OdpowiedzUsuń