sobota, 16 lipca 2011

Dostałam się!

Hej!
Wczoraj były listy przyjętych na studia, no i przyjęli mnie na wszystkie kierunki jakie wybrałam :) Wybieram zarządzanie, a potem na magisterkę może finanse i rachunkowość, zobaczymy, co mi się urodzi w głowie przez te 3 lata. Jestem szczęśliwa a zarazem przerażona, bo to przecież zupełnie inny tryb nauczania, nowi ludzie, nowe otoczenie dla mnie... a jakbym wyjeżdżała z miasta to już w ogóle stresu co nie miara :O ale wyjadę może dopiero na magisterkę, więc te 3 lata jeszcze sobie spokojnie przeżyję. Mam też trochę oparcia, bo mój chłopak studiuje ten sam kierunek, tylko że zaczyna właśnie 3 rok ;) 
Studia są raczej ścisłe, sporo w nich matematyki i rachunków, a ja matmę polubiłam dopiero... przed maturą, gdy zaczęłam się jej naprawdę ostro uczyć. Zaczęła sprawiać mi przyjemność :) Choć zawsze byłam humanistką... Jednakże myślę, że jeśli poszłabym na filologię polską, to raczej marna przyszłość, bo kto zechce filologa, który umie coś tam liczyć. Po zarządzaniu będę umieć i liczyć i obsługiwać programy, a myślę też, że moja kreatywność z działu humanistyki doda temu animuszu :)

Ale się rozpisałam! Ale muszę się podzielić!
No i w końcu poczuję na własnej skórze co to jest sesja...



Już nawet nie myślę o tym, że mało kto po studiach ma pracę w swoim zawodzie. ;) Póki co cieszmy się młodością :D

13 komentarzy:

  1. gratuluję :)
    zapraszam do mnie, będzie mi miło jak wpadniesz :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Serdecznie gratuluje dostania sie ;*!

    Tak mi sie wlasnoe wydawalo ze to Ty pisalas o tych mgielkach ale nie mialam pewnosci a nie chcialo mi sie szukac xd

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluje ;]
    zapraszam http://onelovenefretari.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję :) Studia to najlepszy czas w życiu. I nie ma się co bać wyjazdu do innego miasta - to dopiero jest zabawa! :> Ja tam straszliwie żałuję, że moje studia się już skończyły, chętnie wróciłabym znów na pięć lat ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje! Dobrze że wiesz czego chcesz, ale przez te 3 lata może Ci się jeszcze trochę pozmieniać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. gratulacje!
    dziękuje Ci baaardzo!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. to był mój najlepszy przyjaciel. od piaskownicy..

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję dostania się na studia, mam nadzieję, że kierunek Cię usatysfakcjonuje. :) Mnie na razie czeka ostatni rok liceum i, szczerze mówiąc, trochę dziwnie się czuję z myślą, że to już naprawdę koniec "zwykłej" szkoły.

    OdpowiedzUsuń