poniedziałek, 4 lipca 2011

Bransoletka.

Cześć!
Zastanawiam się nad kierunkiem studiów... jutro pora zrobić rejestrację elektroniczną, a w środę lecę z podaniem. Miałam to zrobić jutro, ale dałam sobie jeszcze chwilę na zastanowienie się, no i chłopak mi pomoże, bo ja się boję, że z moim szczęściem to coś zepsuję albo źle wpiszę i moje studia pójdą się rypać.


Wczoraj kupiłam sobie bransoletkę w C&A :) Bardzo mi się podobała, ale nie kupiłam jej na nocy wyprzedaży, tylko na spokojne, bo i tak była przeceniona. 




Idę dalej myśleć nad studiami...

6 komentarzy:

  1. świetna, mam nadzieje, ze wybierzesz taki kierunek studiów gdzie bedziesz mogła się spełić. Pozdrawiam ;D
    Zapraszam do mnie, będzie mi miło jak wpadniesz ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. ładna:) A na jakie studia?

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna bransoletka. a nad jakimi kierunkami się zastanawiasz? :)

    i dlaczego Twoja 18 byla koszmarna jesli mozna wiedziec?...

    OdpowiedzUsuń
  4. no na naszą było zaproszonych 35 osób, zjawiło się 15. więc rachunek nie lepszy ;)

    ale postanowiłam się bawić mimo to. i udało się. bo nie liczy się ilość ale jakość. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pozytywnie : )

    zapraszam do mnie i pozdrawiam gorąco ; *

    www.oldcool-ada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń