sobota, 23 lipca 2011

Bluzeczka dla miłośników sushi ;)

Hej!

Wczoraj w Reserved natknęłam się na śliczną bluzkę z motywem sushi! Tak mi się spodobała, że szybko stała się moja :> jest taka śliczna! Wywołuje we mnie normalnie jakieś odruchy jak do małych szczeniaczków, kotków, itd :) Jednym słowem kawaii! 


Reserved, 30zł.


Dla zainteresowanych - były jeszcze białe z mniejszym motywem, głównie z maki i nigiri w miseczce z napisem i love sushi :) Ja wybrałam tą ze względu na rozmiar nadruku, bo tamten mi się chował troszkę pod biustem, a niestety był tylko rozmiar S, nie było M u mnie.

Już dzisiaj miała swoją premierę ^^ Na kebabie!

A teraz idę wskoczyć do wanny :)

13 komentarzy:

  1. ahh, cudo, też taką chcę! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Musze sobie kupić różową bluzkę.:>
    Fajny blog.:]

    OdpowiedzUsuń
  3. Hah ! Świetne !
    Fajny blog :]]Obserwuje i zapraszam do mnie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, świetna. Ja wprawdzie na codzień nie noszę t-shirtów z nadrukami, ale od czasu do czasu takie zakładam i chętnie też bym taką przygarnęła. Zwłaszcza, że uwielbiam sushi!

    Pozdrawiam
    Mo Dawidowicz

    OdpowiedzUsuń
  5. Hi! I like this post so much, your shirt looks really great!
    If you want come and visit my blog, and if you like, follow me!I'll be waiting for you!

    http://cosamimetto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja kiedyś widziałam 3 i 4 paki, ale parę dni temu były już tylko większe zestawy.

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna! :P
    zapraszam do mnie, będzie mi miło jak wpadniesz :D

    OdpowiedzUsuń
  8. też widziałam w Reserved sporo koszulek w tym stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajna, ale ja bym się w niej źle czuła. Jest zbyt cukierkowa

    OdpowiedzUsuń
  10. nominuje cie do one lovely blog award :)

    OdpowiedzUsuń