wtorek, 14 czerwca 2011

Trochę smutno + fotki.

 Jest mi smutno, bo od ponad pół roku odkładam na wyjazd z chłopakiem do Wrocławia na 2-3 dni, mieliśmy jechać w ten weekend, a egzaminy na studiach mu się przesunęły przez idiotycznych wykładowców... Fajnie się dowiedzieć o tym, że coś nie wypali, dosłownie na 4 dni przed. Dobrze, że jeszcze zaliczki na hostel nie wpłaciliśmy! Pojedziemy w innym terminie, ale przykro i tak.

Wczorajszy spacer po parku z koleżanką zaowocował fotkami :)




Zdjęcia większe niż zazwyczaj, żeby jakość była lepsza.
Co do mojego ubrania, takie mega zwyczajne, ale myślę, że ożywiają je kwiatkowe balerinki, kwiatek we włosach i mój nowy wisior - prezent od mamy, na dzień dziecka. Dzieckiem już nie jestem, ale od mamy zawsze dostanę jakiś drobiazg ;)


Kocham go!

10 komentarzy:

  1. cudowny blog! jestes przesliczna<3;**

    zapraszam: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowny blog! jestes przesliczna<3;**

    zapraszam: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie =]
    I tak jak twój blog świetnie ;)
    Zapraszam do mnie:
    karmelekoffical.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. dokładnie... cały dzień boli!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie tu,będę wpadać częściej. Zapraszam do mnie: 4seasons-of-fashion.blgospot.com :]

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna notka.; )
    ZApraszam do mnie.; b

    OdpowiedzUsuń
  7. Ehh wykładowcy zawsze żyją swoim życiem, a studenci muszą niestety się do nich dostosowywać :/ ale jeszcze pojedziecie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny ten naszyjnik, lubię takie, a wyjazd na pewno sobie odbijecie ;)
    Zapraszam na konkurs H&M'owy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. mam taki łancuszek tylko,że z odcieniami rozu i fioletu;) fajny blog
    pozdrawiam i zapraszam do mnie,moze cos cie zainteresuje;)

    OdpowiedzUsuń