czwartek, 16 czerwca 2011

Pierwsza jazda!

Cześć!
Dzisiaj miałam pierwszą w moim życiu jazdę samochodem :D Okropnie się stresowałam. Rano wstałam z bólem brzucha, ale przygotowałam się szybko i pojechałam na 8 pod szkołę. I dosłownie kilka ćwiczeń na placu manewrowym i instruktor do mnie ''no to jedziemy gdzieś'', ja po prostu w szoku byłam! Na dodatek przejechałam całe miasto w najbardziej newralgicznych, niebezpiecznych punktach, i wszystkie te punkty, których się obawiałam, akurat były na pierwszej jeździe... to chyba na odstresowanie, że nie jest tak strasznie? :D
Czeka mnie dużo pracy, no ale póki co nie było źle - ani razu mi samochód nie stanął, nie przejechałam nikogo, ŻYJĘ ^^ Choć pewnie niektórzy na mnie trochę wyzywali, bo jednak reakcji nie mam tak szybkiej jak powinnam mieć... No ale, to PIERWSZA JAZDA!


Jeżdżę na granatowym punto :)




Ahhh tak, ciekawe ile już ''kurw'' i innych przekleństw padło do tego skromnego znaczka... Nie tylko mojego ;)





W każdym razie super przeżycie!

10 komentarzy:

  1. pamiętam dokładnie swoją pierwszą jazdę i stres z nią związany ;]
    później będzie lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. życzę powodzenia i zdanego prawka za 1-szym razem ! POZDRAWIAM :D

    OdpowiedzUsuń
  3. hmmm a ja myslałam,ze L-ki to tylko Toyota Yaris ??/ pozdro

    OdpowiedzUsuń
  4. a czmeu nie Toyota Yaris/ Myslalam,ze te samochody to Elki...?

    OdpowiedzUsuń
  5. Przesłodki masz nagłówek na blogu <3

    OdpowiedzUsuń
  6. zycze ci powodzenia w jazdach !

    OdpowiedzUsuń
  7. Pozdrawiam woman-revolution.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. znając mnie.. zaliczę jakiś słup/kosz czy coś w tym stylu ^^ Ja idę w przyszłym roku na prawko ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. zabawne... ^^ powodzenia w dalszych jazdach ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. przyznam, ze dośc częstos ie tak zachowuje więc ... : D
    hahahhahahaha, kocham siebie i swoje idiotyczne odpały XDD
    xoxo,
    Agnes

    OdpowiedzUsuń