niedziela, 26 czerwca 2011

Lekki zapach na lato.

Witam!

Czasami nudzą nam się nasze zapachy, perfumy, wody toaletowe. Szukamy czegoś nowego na lato, czegoś świeżego i niekoniecznie meeega trwałego. Ja znudziłam się swoimi Naomi Campbell i sięgnęłam po mgiełkę z H&Mu za 6,90zł ;) Były trzy warianty zapachowe - guava, white flowers i lime/coconut. Ja wybrałam ten ostatni zapach, bo kojarzy mi się z drinkiem z dodatkiem malibu - a to dla mnie wakacyjny zapach, budzący miłe skojarzenia. ;)





Buteleczka jest mała i bez problemu mieści się do nawet malutkiej torebki. Odświeża w upały i daje bardzo miły, delikatny zapach. Nie śmierdzi alkoholem po użyciu jak niektóre mgiełki, więc polecam!

13 komentarzy:

  1. Mam taką samą <3
    Dotąd używałam zapachu z Playboya. ;)
    Dodaję.

    OdpowiedzUsuń
  2. przejdę się do H&M'u i też może jakąś zakupię :D

    OdpowiedzUsuń
  3. AAA NO ŚWIETNY ZAPACH, MAM TAKI SAM :)

    DODAJĘ DO OBSERWOWANYCH BO TWÓJ BLOG JEST WARTY UWAGI, A MNIE DODASZ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Tez mam z Naomi Campbell,co prawda jeszcze mi się nie znudziły ale mgiełka wygląda kusząco xD i cena strasznie niska wiec możne tez się skusze ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hm dobrze wiedzieć, ja mam swój jeden ulubiony perfum :3

    OdpowiedzUsuń
  6. nie przepadam za mgiełkami, wolę perfumy. Od kilku dni mam ochotę na 212 vip caroliny herrery

    OdpowiedzUsuń
  7. ładnie się prezentuje ;)
    Wypróbuję ;]
    dziękuje bardzo za komentarz i zapraszam ponownie ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. O, a jakie to złe wspomnienia? :) mgiełka która nie smierdzi alkoholem to rzadkosc ;)

    OdpowiedzUsuń