wtorek, 28 czerwca 2011

Kanon.

Hej!
Wczoraj zaczęłam oglądać ''Kanon'', jest to anime-bliźniak ''Clannad'' i ''Air''. Te dwa już obejrzałam zimą, z czego ''Clannad'' został moim ulubionym anime chyba na zawsze :) Polecam wszystkim, nawet tym, którzy anime nie lubią, bo to wciąga, a na dodatek wzrusza i... chce się oglądać coraz więcej :) Jak skończę Kanona to obejrzę chyba jeszcze raz! 
Do oglądania anime zachęcił mnie mój chłopak, który jest wielkim fanem Japonii i wszystkiego, co z nią związane. Niedługo zaczyna współpracę z jednym magazynem o mandze i anime, więc to chyba wystarczy, by pokazać, jaką darzy to miłością :D 





A ja oglądam sobie to tak rekreacyjnie... wciąga!

PS. Zauważyliście ten szał na Japonię? Ja się z tym nie identyfikuję aż tak mocno ;) 

10 komentarzy:

  1. świetny blog !!! zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Co do poprzednich postów to szkoda, że trzeba wykastrować.. ale jeśli nie ma innego na to rozwiązania.. A po tym zabiegu musisz się nim dużo opiekować, bo pewnie nie będzie czuł się swobodnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. to zupełnie nie moja bajka :)

    P.S. Może zlikwidujesz weryfikację słowną w komentarzach?

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyznam, że z seriali Anime oglądam tylko Moje Życie Ze Mną, które leci na Zig Zapie. Wiem, że dziecinne, ale lubię ;-). Film tylko jeden, okazja była. Kiedyś w szkole mieliśmy taką lekcję i przeprowadzali ankietę.
    Niestety, żeby oglądać na necie filmiki muszę ściągać, a nie mogę. Mam jedyne 4 giga.. Niewystarczająco.

    Mój blog bardziej o modzie ;-).
    Dodaję Ciebie do obserwowanych.

    OdpowiedzUsuń
  5. szał na japonię się wziął z bloga ankylsa

    OdpowiedzUsuń
  6. kiedyś strasznie uwielbiałam Japonię, jakiś czas temu mi trochę przeszło, ale wciąż mam ogromny sentyment :) co do anime, to dawno nie oglądałam ani jednego. może warto zacząć? ^^ xoxo

    OdpowiedzUsuń
  7. Kanon jest - wbrew pozorom - dosyć trudny. Air jest moim ulubionym anime forever, Clannad zresztą też świetny <3

    czemu ja Cię jeszcze nie obserwowałam?! dodaję! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajny blog <3
    zapraszamy do nas . :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O Kanon słyszalam, ale polecam Clannad, troszke podobne :)

    OdpowiedzUsuń