wtorek, 21 czerwca 2011

Dzisiaj.

Dzisiaj trochę przyjemności... :)

Zrobiłam sobie pazurki:


Pazurki pomalowałam lakierem z Essence ''Got a secret'', plus naklejki od mamy :) Już mi się skończyły, pora kupić nowe bo lubię naklejać... To chyba najprostsza forma ozdabiania paznokci, przynajmniej wychodzi jak należy.







Kupiłam sobie na zakupach z dziewczynami  tabletkę musującą do kąpieli za... 2 zł :) Super była, ślicznie pachniała! Muszę jeszcze sobie pokupować!




A oprócz tego... hah no nie śmiejcie się, jestem uzależniona!







Jutro kolejna, 5 i 6 godzina jazdy... Idzie mi coraz lepiej i już nie moge się doczekać :) Bardzo mi się podoba!
Bye!

9 komentarzy:

  1. wolę sudoku, ale wykreślanki sa ok :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny baner bloga!Zapraszam do mnie będę wdzięczna za komentarz ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. po 8 myciach zwykle już nic z niej nie zostaje;p kupie zwykle dwie saszetki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz świetne paznokcie! ;)
    Dziękuje bardzo i zapraszam ponownie ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Super paznokcie! :)


    marystworzy.blogspot.com
    rozowy-wymiar.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ładny ten szary kolor ;)
    a co do wykreślanek , też lubię się w to bawić ;) chociaż szybko się denerwuję :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jestem uzależniona od sudoku;D

    OdpowiedzUsuń