niedziela, 5 czerwca 2011

Dobry uczynek!

Witam :)




Ten piesek dzisiaj stał się lokatorem w moim domu :)
Mojego starego psa nie ma z nami od 2 miesięcy, bo był ciężko chory i niestety - podczas tomografu okazało się, że nie wiadomo, co mu jest (trzy miesiące szukania przyczyny...) i nie pomoże się mu, a cierpiał, no i nie wybudzono go z narkozy...
''Nigdy więcej psa'' - aż do tego tygodnia!
Postanowiłam z moimi rodzicami przygarnąć 11letniego staruszka ze schroniska, by spędził w dobrych i fajnych warunkach starość. Jednakże nie zachowuje się wcale jak stary pies, jest pełen energii, wygląda jak miniaturka owczarka niemieckiego i okazał się nieziemskim pieszczochem!



Mam nadzieję, że będzie mu u nas dobrze :)

9 komentarzy:

  1. Ołłł szalejesz z tymi postami ;D Szkoda że jestem uczulona na sierść ;<

    OdpowiedzUsuń
  2. pies wcale nie wygląda na takiego staruszka, dałabym mu raczej ok 7-8 lat. Twój poprzedni zwierzak był tej samej rasy?
    Mój sznaucer ma 14 i od roku jest z nim coraz gorzej, boję się o niego...

    OdpowiedzUsuń
  3. i bardzo dobrze, bo bardzo lubię czytać Twoje posty ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. już jednego psa straciłam, więc wiem jak to jest. Właśnie przeczytałam, że sznaucery żyją średnio 14-15 lat, aż mi się słabo zrobiło :-/

    A propos zwierzaków, oglądałaś film "Marley i ja"? Polecam!

    OdpowiedzUsuń
  5. słodki i psiak i to fajne, ze przygarnęliście go z schroniska :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz świetny styl!
    A piesek fajny:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny piesek! To super, że postanowiłaś się zaopiekować psiakiem z schroniska. Zawsze chciałam mieć psa, ale rodzice się nie zgadzali:< Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń