poniedziałek, 16 maja 2011

Niezbyt fajnie.

Ostatnio mam jakiś zastój. Nie mam ochoty totalnie na nic. Ciągle boli mnie głowa, a od trzech dni jestem cała połamana i czuję się jak stara baba. Skąd to? Na dodatek ciągle mam podwyższoną temperaturę - powyżej 37. Niezbyt dobrze się czuję.
Piszę pracę maturalną i nie bardzo mi się chce. Za tydzień mam ustny polski i już wakacje. Pora się zapisać na prawko i poszukać jakiejś pracy na wakacje, i też pomyśleć, gdzie i kiedy pojechać z chłopakiem. Pewnie znowu pojedziemy nad morze, jak rok temu, tylko na dłużej ;) I oby pogoda dopisała i była lepsza, bo wtedy lał deszcz przez 2/3 naszego pobytu, więc z plażowania praktycznie nici.
No to idę, wracam do pisania pracy. ;)

Pozdrawiam!

4 komentarze:

  1. oj, to wspolczuje - moze to z przemeczenia?

    OdpowiedzUsuń
  2. To dokładnie tak jak u mnie...

    OdpowiedzUsuń
  3. Próbowałam nawilżać cere jednak niewiele mi to dało ;<

    OdpowiedzUsuń