czwartek, 28 kwietnia 2011

Przedmaturalne zakupy ;)

Kupiłam dzisiaj w Reserved sukienkę na maturę. W domu mam spódnicę, czarne spodnie, tonę białych bluzek, z 5 żakietów - a prawie wszystkie te rzeczy są z szafy mamy :) Jak ja się cieszę, że nosimy podobny rozmiar. A żakiety są fantastyczne!

Sukienka od razu wpadła mi w oko. Dobrze jest mieć klasyczną małą czarną. Myślę, że do wielu rzeczy będzie mi pasować.




Wybaczcie pokój - mojego ojca, więc syfek :) I niestety kiepska jakość, bo wieczorem, a z fleszem nie wychodziło. Ale widać wszystko to, co powinno być widać - sukienka nie ma żadnych ulepszeń, duperelków, wzorków, tylko jest prosta, czarna, z długim suwakiem z tyłu. Cieszę się z niej niezmiernie :)





I drobne zakupy z Biedronki:


Żel micelarny - zobaczymy, jak się będzie sprawował.


 
Taaa rajtki... Za niecałe 4zł, lubię je, są ładne, a z moją częstotliwością darcia rajstop ta cena jest idealna ;)

12 komentarzy:

  1. super sukienka :) ja ciągle szukam idealnej małej czarnej

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie również para rajstop nie starcza na długo :p
    Mała czarna jest pewniakiem od dłuuugiego czasu, a Ty masz świetną figurę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna sukienka i figura! ;*
    szukałam takiej, ale u nas nawet nie ma reserved ; < Napisz czy dobrze sprawuje Ci się ten żel ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna ta sukienka :)
    powodzenia na maturze! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. w prostocie siła - poza tym sukienka bardzo dobrze na Tobie leży :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ojj dla mnie rajstopy to tez zawsze na 1 raz są.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. no tak matura można powiedzieć, że zbliża się niubłaganie;)
    Też uwielbiam rzeczy bez zbędnych dodatków..;)

    OdpowiedzUsuń
  8. taka sukienka zawsze się przyda, super zakup ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Próbowałam i nie daje sobie z tym rady ; <

    OdpowiedzUsuń
  10. dobra dałam radę już wszystko gra ; )

    OdpowiedzUsuń
  11. W okolicach 20 złotych ;)

    OdpowiedzUsuń