piątek, 22 kwietnia 2011

Last week.

Ostatni tydzień spędziłam bardzo miło. W środę skończyłam liceum :) Równo za tydzień czeka mnie rozdanie świadectw maturalnych, a potem matura i... najdłuższe wakacje w życiu. Planuję zrobić prawko, znależć jakąś fajną pracę, no i pojechać z chłopakiem na wakacje albo do nas nad polskie morze, albo gdzieś za granicę, np do Hiszpanii? :) Może się uda... Oprócz tego, gdyby udało mi się znaleźć jakąś fajną pracę, odłożyłabym sobie trochę na netbooka, który bardzo by mi się przydał na studia.

A propo studiów - nie mam pojęcia co wybrać... Socjologia? Zarządzanie i marketing? Co mi poradzicie? Bo ja sama już nie wiem. Po niczym właściwie podobno nie ma pracy. To bardzo zniechęca...


W środę byłam z chłopakiem w kinie na super komedii ''Bez smyczy'' :) Polecam każdemu, ukazuje, że często ludzie nie doceniają tego, co mają najbliżej. Przy okazji tak się uśmiałam, że aż się popłakałam i brzuch mnie rozbolał, reszta sali podobnie, więc sądzę, że po prostu komedia jest świetna!

A teraz moje miniaturowe zakupy zeszłego tygodnia...

Naklejki na jajka z Empiku za 2zł! Prawda, że cudowne?







Zwykły czarny top z New Yorkera, troszkę długi i mi to pasuje - takiego potrzebowałam do spódniczek, itd.





Łup mojej mamy dla mnie z lumpeksu :)


Uwielbiam ją :) Jest wygodna, pięknie podkreśla biust i ma ciekawy wzór.


A na koniec polecę wam świetny balsam do ciała, który niestety mi się skończył, ale wrócę do niego na pewno :) Jego zapach zwala z nóg! Tak samo żel pod prysznic z tej samej serii!



3 komentarze:

  1. uwielbiam masło kakaowe i kokosowy krem do rąk Ziai! innych właściwie nigdy nie testowałam, ale mam zamiar w najbliższej przyszłości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja bym sugerowala studia prawnicze- bezpieczniejsza przyszlosc :) pozdrawiam
    xx

    OdpowiedzUsuń