sobota, 16 kwietnia 2011

I jak tu nie kochać sh? :)

Dzisiaj odwiedziłam jeden z second handów w moim mieście. Lubię sh, bo tyle rzeczy, ile w nich kupiłam za śmieszną cenę, robi wrażenie :) Właściwie chyba większość rzeczy mam z takich miejsc. Dzisiaj w drodze wyjątku byłam w sklepie z ciuchami na wagę, ostatni dzień - 7zł/kg. I co? Z mamą za 16 zł kupiłyśmy 12 ubrań, z czego trzy to piękne i ciepłe swetry na zimę.

Mój dzisiejszy łup, który najbardziej mi się podoba i pewnie kosztowałby sam 1zł ;)


Prawda, że śliczna? :) W sam raz na lato.

W Biedronce można znaleźć ciekawe i fajne książki w pomniejszonych rozmiarach za śmieszną cenę. I tak oto stałam się posiadaczką książki ''Cień wiatru'' :) W końcu ją przeczytam, skoro tyle osób się o niej pochlebnie wyraża. Dla chłopaka kupiłam ''Hobbita'' do kolekcji Władcy Pierścieni :) Co prawda jego WP to duży format, ale taka malutka książeczka jest urocza. No i najważniejsze wszystkie kosztują 12zł.






Ja już w środę idę ostatni raz w moim życiu do szkoły na lekcje. Kończę liceum. Wizja zbliżającej się matury mnie przeraża. Z drugiej strony jestem ciekawa, co na niej się pojawi ;) Ale wolałabym jednak żeby czas tak szybko nie leciał... Jeszcze nie mam napisanej prezentacji maturalnej. Ale ze mnie leń śmierdzący...

1 komentarz:

  1. śliczna bluzka, lubię groszki :) sh to kopalnia diamentów, sama od lat się tam ubieram i nie raz znajdowałam rzeczy, na które czaiłam się w normalnych sklepach, ale zawsze wydawały mi się za drogie :) i moja ukochana szara parka z new looka jest ze lumpa! poza tym życzę powodzenia na maturze, z tego co pamiętam nie była taka straszna, np na polskim komisja w ogóle mnie nie słuchała a i tak dawali prawie wszystkim max punktów, a na angielskim wystarczyło pleść bez sensu i wszyscy zdali, nie ma się czego bać :) ale w sumie to było jakieś 5 lat temu, coś tam się mogło zmienić ;)
    a jeśli chodzi o cień wiatru to też kupiłam tę książkę pod wpływem zachwytów, wszyscy znajomi mi ją polecali, niestety bardzo się rozczarowałam - po prostu nie mój typ :)

    OdpowiedzUsuń